Vainikas! Valio!!!

Stogdengys atsiuntė MMSu 2 fotkes. Sėdžiu ir šypsausi :)

Dar parašė, kad ryt penktadienis. Hm... gal čia kažkokia užuomina? (šneka visai kaip mano žmona). Gal čia kokia tradiciją? Gal Jūs žinote?





Komentarai

  1. Zinoma kad tradicija :)
    Kad stogas gerai laikytu - stogdengiai po vainiko iskelimo, neturetu savomis kojomis namo pareiti t.y. prisigertu iki zemes graibymo

    AtsakytiPanaikinti
  2. vežk tik greičiau vaišes, bo kiaulės galvą pakabins paskui.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man aiškino, kad betonas sausas, kai pamatus padarė :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. jei sausas tai čia gerai tutėtų būti :) išpyls tik ir lauki, kol pradžius. neramu man su tais buteliais. Statyba 20 km už miesto. Jei užgers - užsimuš grįždami. Reiks duoti litų, turbūt.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jauciu ir as pareiga isikisti :) As esu absoliutus abstinentas ir zinodamas statybininku polinkius, pries visko pradzia pasakiau, kad as jokiu budu nestatysiu jiems butelio pabaigai. Zinoma, ta proga mes sutarem siek tiek didesne suma, kad jiems ta "troskuli" numalsint, bet abi puses buvo laimingos.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tradicija paprasta, seiminkas stato buteli ir daro baliu, nes jau jam atrodo, kad namas pastatytas, o dar iki galo oi oi kaip toli...Kai pavargsite ieskoti per pazistamus patikimu statybininku, isbandykite www.infostatyba.lt man reikejo pakalimus uzbaigti, ivedziau skelbima, jie patys manes ieskojo, susirado, pasiderejome ir darbar viskas ok:)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Nulinė kanalizacija: vamzdžiai atgulė į žemę

Pakalimai

3/4