Nereali TV istorija apie keistą sodininką (The Landscape Man)


Naujas atradimas! CHANNEL4 laida "The Landscape Man".


Yra 6 istorijos, aš pažiūrėjau pirmąją ir taip apsidžiaugiau. Mat pamačiau, kad pasaulyje yra dar didesnių "bepročių" nei aš :) Pirmoji dalis pasakoja apie pagyvenusią porą, kurie visai "pabėgę". Turi kelių hektarų dydžio "sodybą", mažai pinigų, tačiau atkakliai įrenginėja, kuria savo svajonių sodybą.


Nuostabu tai, kad šeimininkas beveik viską daro vienas pats. Turi principą "užbaik ką pradėjęs" ir padaro neįtikėtinus dalykus. Blyn, kaip aš juos suprantu. Pagalvojau, kad jei su mano Neverlendu viskas bus kaip dabar įsivaizduoju, jei pavyks išvengti didesnių nuosmukių nei dabar ar kokių kitų gyvenimo vingių, didelė tikimybė, kad po kokių 15-20 metų, o gal ir greičiau, pats būsiu panašus į tą senį :) Lietuvoje tokių dalykų dar neteko girdėti, bet žinau, kad vakaruose tokių dalykų pasitaiko. Smagu buvo ir pamatyti.

Jei sudominau, kviečiu pažiūrėti laidą. Nepatingėjau ir įdėjau tau nuorodas

(www.channel4.com/4homes/on-tv/landscape-man/wildside-garden-episode-information-10-04-20_p_1.html)

(Aš iš čia pasiėmiau)



Sėkmės!

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Nulinė kanalizacija: vamzdžiai atgulė į žemę

Pakalimai

3/4